Verzending

snelle globale verzending

> Onze verzending naar Verzending Europe € 10 uk
£ 10
Rest of World
$ 10

De meeste standaardzendingen worden verzonden via DHL- en DPD -transport. De exacte service is afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling.

Pakketten bereiken meestal hun bestemming in 2-5 werkdagen, maar duren af ​​en toe langer. Bestellingen geplaatst na 10.00 uur Central European Time Zone - Brussel) kunnen +1 dag nodig hebben om te verwerken. Bestellingen die na 10 uur op een vrijdag worden geplaatst, mogen bijvoorbeeld niet worden verwerkt en verzonden tot de volgende maandag.

Volg een pakket

U ontvangt een e-mail met uw volgnummer. Zodra uw verzending ons magazijn heeft verlaten. U kunt uw pakket hier volgen. Deze trackinginformatie kan tot 12 uur duren om beschikbaar te zijn.

btw & amp; Taken

Sommige landen passen extra taken of btw toe op zendingen. U bent verantwoordelijk voor dergelijke extra belastingen of vergoedingen die uw overheid toepast om het pakket te laten bezorgen. Glomarket BVBA - RIBCAP zal ons best doen om de best mogelijke internationale verzendervaring te bieden, maar veel van het proces is buiten onze controle en is onder controle van de ambtenaren en postsystemen van uw land.

Op de officiële website van de Europese Unie kunt u controleren welke extra bedragen u mogelijk moet betalen.

We verzonden niet naar alle landen, vanwege overmatige overheidsvoorschriften, hoge tarieven van fraude of vanwege import/exportvoorschriften.

Niet-uitputtende landenlijst waar geen leveringen zijn:

  • Rusland
  • Cuba
  • Iran
  • Noord -Korea
  • Soedan
  • Syrië

Als u meer informatie wilt ontvangen, stuur ons dan een e-mail op contact@ribcap.com

Beleid retourneren

We zijn toegewijd om u de absoluut beste producten te bieden, van hoe ze passen tot hoe ze presteren.

Als u niet tevreden bent met een van uw ribcapitems, kunt u het naar ons terugsturen voor terugbetaling.

Stuur ons een e-mail op contact@ribcap.com

  • 14 dagen retourneren mogelijk
  • Gegarandeerde afhandeling van uw terugkeer binnen 5 dagen

Hoe terug te keren

  1. Pak alle geretourneerde items in, samen met een afdruk van uw bevestiging van de aankoop -e -mail en een notitie die bestelnummer veilig in een vak opgeeft. U kunt de doos gebruiken waarin de items in of een andere doos zijn aangekomen als u dat liever hebt.

    Een terugkeer of een uitwisseling is alleen mogelijk onder deze omstandigheden

    • Het product vertoont geen tekenen van zichtbaar gebruik.
    • Het product keert terug met originele verpakkingen.
    • Het product is niet beschadigd als gevolg van retourtransport.
    • Een afdruk van deze e-mail in de retourbox.
    • En dit binnen 2 weken na uw aankoop
  2. Ga naar het lokale postkantoor of een andere koerier om het pakket te verzenden. Retouradres voor het pakket:

    Glomarket BVBA | RIBCAP | Kantoor & amp; Magazijn
    zwaarveld 34
    9220 Hamme
    België

    Houd er rekening mee dat de originele verzendkosten niet worden terugbetaald, behalve in gevallen waarin we een verzendfout hebben gemaakt.

    We kunnen u helpen uw item (s) te retourneren voor een terugbetaling of uitwisseling (exclusief verzendkosten) zolang het artikel in ongebruikte staat is en de originele verpakking intact is. We vragen u gewoon dat u betaalt voor retourzending.

    Sommige landen kunnen extra belastingen of rechten opleggen en zo ja, dit zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Pakketten worden teruggestuurd naar België als ze niet worden opgeëist, en we kunnen de verzending voor deze gevallen niet terugbetalen. De tijd dat een land een pakket in de douane heeft, varieert, en we hebben geen middelen om contact op te nemen met deze kantoren.

  3. U ontvangt een e -mail zodra we uw items hebben ontvangen en wanneer een terugbetaling wordt uitgegeven.